Нейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачів
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Питання нейромаркетингу особливо актуальні сьогодні, з огляду на неоднозначність позицій щодо можливості використання даного методу стимулювання продажів та підвищення конкурентоспроможності продукції на підприємстві. Question neyromarketynhu particularly relevant today, given the ambiguity of the position on the possibility of using this method of sales promotion and improving the competitiveness of the enterprise.
Опис
Ключові слова
нейромаркетинг, споживачі, задоволення потреб, кафедра гуманітарних дисциплін, neyromarketynh, consumers, satisfaction
Бібліографічний опис
Костюченко, Н. Нейромаркетинг - новітній підхід задоволення потреб споживачів / Надія Костюченко, Наталія Чугаєва // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 217-219.