Визначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукції

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Вагомий критерій доцільності виходу підприємства на зовнішній ринок, умова ефективного проведення виробництва та торгівельних операцій і складова вибору засобів та методів виробничої діяльності, яка являє собою сукупність якісних і вартісних ознак продукції, що забезпечують задоволення конкретних потреб споживачів. An important criterion of appropriateness output on foreign markets, the condition of the efficient conduct of manufacturing and trading operations and component choice of means and methods of productive activities, which is a combination of quality and value attributes of products that provide the specific needs of consumers.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, відношення прибутку, критерії оцінки, competitiveness, ratio of profit, evaluation criteria, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Шереметинський, М. А. Визначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукції / М. А. Шереметинський // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 801.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced