Визначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукції
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Вагомий критерій доцільності виходу підприємства на зовнішній ринок, умова ефективного проведення виробництва та торгівельних операцій і складова вибору засобів та методів виробничої діяльності, яка являє собою сукупність якісних і вартісних ознак продукції, що забезпечують задоволення конкретних потреб споживачів.
An important criterion of appropriateness output on foreign markets, the condition of the efficient conduct of manufacturing and trading operations and component choice of means and methods of productive activities, which is a combination of quality and value attributes of products that provide the specific needs of consumers.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, відношення прибутку, критерії оцінки, competitiveness, ratio of profit, evaluation criteria, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Шереметинський, М. А. Визначення критеріїв оцінки рівня конкурентоспроможності продукції / М. А. Шереметинський // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 801.