Порівняльний аналіз цінових моделей розміщення інтернет-реклами
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті на основі теоретичних досліджень визначено сутність цінових методів розміщення інтернет-реклами та проведено їх порівняльний аналіз.
In the article on the basis of theoretical researches certainly essence of price methods of placing of internet-advertising and they are conducted comparative analysis.
In the article on the basis of theoretical researches certainly essence of price methods of placing of internet-advertising and they are conducted comparative analysis.
Опис
Ключові слова
інтернет-маркетинг, цінові моделі, інтернет-реклама, internet-marketing, price models, internet-advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Капінус, Л. В. Порівняльний аналіз цінових моделей розміщення інтернет-реклами / Л. В. Капінус, Т. В. Гаврилова, І. О. Сінгаєвський // Економіка та управління АПК. - 2011. - № 6. - С. 79-83.