Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут»
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В сучасних умовах функціонування ринку збутова діяльність підприємств має колосальне значення. Це обумовлено виживанням і розвитком підприємства та визначенням його ринкової позиції.
In today's market becomes operational marketing activities of enterprises is of great importance. This is due to the survival and development of enterprises and the definition of its market position.
Опис
Ключові слова
збут, систематизація, ринок, sales, ordering, market, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут» / С. Б. Розумей // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 759.