Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут»
Loading...
Files
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
В сучасних умовах функціонування ринку збутова діяльність підприємств має колосальне значення. Це обумовлено виживанням і розвитком підприємства та визначенням його ринкової позиції.
In today's market becomes operational marketing activities of enterprises is of great importance. This is due to the survival and development of enterprises and the definition of its market position.
Description
Keywords
Citation
Розумей, С. Б. Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут» / С. Б. Розумей // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 759.