Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут»

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

В сучасних умовах функціонування ринку збутова діяльність підприємств має колосальне значення. Це обумовлено виживанням і розвитком підприємства та визначенням його ринкової позиції. In today's market becomes operational marketing activities of enterprises is of great importance. This is due to the survival and development of enterprises and the definition of its market position.

Description

Citation

Розумей, С. Б. Систематизація сучасних підходів до визначення поняття «збут» / С. Б. Розумей // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 759.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By