Direct marketing like one of the most effective way to increase sales
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Direct marketing is a sometimes controversial sales method through which advertisers approach potential customers directly with products or services. The most common forms of direct marketing are telephone sales, solicited or unsolicited emails, and mailed catalogs, leaflets, brochures and coupons. In most cases, the goal is to inform customers of products or services that they may need without waiting for customers to initiate contact. Particularly online, the practice has received a lot of criticism when it comes to personal privacy and data tracking. The practice is nevertheless very successful, however, which motivates many marketers to continue despite the possible risks and downsides.
Опис
Ключові слова
increase sales, marketers, marketing, збільшення продажів, маркетологи, маркетинг, увеличение продаж
Бібліографічний опис
Kochmaruck, M. Direct marketing like one of the most effective way to increase sales / Maria Kochmaruck // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 380-381.