Організаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовах

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Зміни кон'юнктури споживання харчових продуктів на світовому рівні спричинили відповідні зміни і в структурі вітчизняного ринку харчових продуктів. Особливо це стосується хлібопекарської промисловості, розвиток якої залежить від суміжних галузей та багатьох інших факторів. Fluctuations food consumption at the global level led to corresponding changes in the structure of the domestic food market. This applies particularly to the baking industry, whose development depends on the related industries, and many other factors.

Опис

Ключові слова

харчові продукти, хліб, політика, споживач, food, bread, policy, consumer, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Шереметинська, О. В. Організаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовах / О. В. Шереметинська // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 772.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced