Організаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовах
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Зміни кон'юнктури споживання харчових продуктів на світовому рівні спричинили відповідні зміни і в структурі вітчизняного ринку харчових продуктів. Особливо це стосується хлібопекарської промисловості, розвиток якої залежить від суміжних галузей та багатьох інших факторів.
Fluctuations food consumption at the global level led to corresponding changes in the structure of the domestic food market. This applies particularly to the baking industry, whose development depends on the related industries, and many other factors.
Опис
Ключові слова
харчові продукти, хліб, політика, споживач, food, bread, policy, consumer, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Шереметинська, О. В. Організаційні засади розвитку хлібопекарських підприємств в кризових умовах / О. В. Шереметинська // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 772.