Analysis of food consumption
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
One of the conditions of existence of the market is the presence of the consumer or purchaser of the goods. Therefore, the role of the consumer market and the development of market relations are extremely important because consumer needs are determined by the volume of sales and production, as well as an assortment of goods. Consumption plays a decisive role in the economy of any country, as it is the easiest component of gross domestic product.
Consumption is an individual sharing of consumer goods, aimed at meeting the physical and spiritual needs of people. The value form - this is the amount of money that is spent for purchase of material goods and services.
Опис
Ключові слова
consumer, purchaser, food consumption, споживач, покупець, споживання продуктів харчування, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Hudz’, Yu. Analysis of food consumption / Yulia Hudz’, Nataliya Bozhok // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 489-491.