Теоретичні засади обгрунтування експортного потенціалу підприємств харчової промисловості

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Для підвищення своєї конкурентноздатності українські підприємства мають орієнтуватися на кращий світовий досвід, виходячи на іноземні ринки збуту та опановуючи таким чином досвід конкурентної боротьби у складних умовах зовнішнього конкурентного середовища. Розвиток експортного потенціалу українських підприємств дозволить не тільки отримати додаткові доходи та завантажити потужності, що не використовуються, але й сприятиме зміцненню конкурентоспроможності та збільшенню ефективності діяльності підприємств. To improve its competitiveness Ukrainian companies have to focus on the best international experience, based on foreign markets and thus mastering experience competition in difficult conditions external competitive environment. The development of the export potential of Ukrainian companies will not only get additional revenues and download facilities that are not used, but will strengthen competitiveness and increase the efficiency of enterprises.

Опис

Ключові слова

експорт, потенціал підприємства, харчова промисловість, export, potential of the company, food industry, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Гоменюк, О. Теоретичні засади обгрунтування експортного потенціалу підприємств харчової промисловості / О. Гоменюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 245-247.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced