Інформаційні системи у маркетингу
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу». Метою дисципліни є отримання поглиблених знань студентами в галузі побудови та використання інформаційних систем та Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності.
Abstract of lectures contains study materials of “Marketing Information Systems” course. This course is intened to strengthen students’ knowledge in the methodology of constraction and effective use of information systems and Internet- technologies in marketing activities.
Abstract of lectures contains study materials of “Marketing Information Systems” course. This course is intened to strengthen students’ knowledge in the methodology of constraction and effective use of information systems and Internet- technologies in marketing activities.
Опис
Ключові слова
інформаційна система маркетингу, комп’ютерні мережі, інтернет-технології, електронний маркетинг, marketing information systems, computer networks, internet-technologies, eMarketing, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Шаповал, О. Ф. Інформаційні систети у маркетингу : конспект лекцій для студ. напряму 6030507 "Маркетинг" усіх форм навч. / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова. – Київ : НУХТ, 2010. – 90 с.