Інформаційні системи у маркетингу

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Інформаційні системи у маркетингу». Метою дисципліни є отримання поглиблених знань студентами в галузі побудови та використання інформаційних систем та Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності.
Abstract of lectures contains study materials of “Marketing Information Systems” course. This course is intened to strengthen students’ knowledge in the methodology of constraction and effective use of information systems and Internet- technologies in marketing activities.

Опис

Ключові слова

інформаційна система маркетингу, комп’ютерні мережі, інтернет-технології, електронний маркетинг, marketing information systems, computer networks, internet-technologies, eMarketing, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Шаповал, О. Ф. Інформаційні систети у маркетингу : конспект лекцій для студ. напряму 6030507 "Маркетинг" усіх форм навч. / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова. – Київ : НУХТ, 2010. – 90 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced