Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Одна з важливих особливостей наукового пізнання порівняно з буденним полягає в його організованості і використовуванні цілого ряду методів дослідження. Під методом при цьому розуміється сукупність прийомів, способів, правил пізнавальної, теоретичної і практичної, перетворюючої діяльності людей. Ці прийоми, правила встановлюються не довільно, а розробляються, виходячи із закономірностей самих об'єктів, що вивчаються. Тому методи пізнання такі ж багатоманітні, як і сама дійсність. One of the important features of scientific knowledge compared to ordinary lies in its organization and the use of a number of methods. Under the method is understood set of techniques, methods, rules cognitive, theoretical and practical, transformative activity. these techniques, rules are established not arbitrary, but are developed on the basis of patterns of most objects studied. Therefore, methods of learning are the same diverse as reality itself.

Опис

Ключові слова

організованість, наука, навчальний процес, organization, learning process, science, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Мостенська, Т. Л. Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі / Т. Л. Мостенська, І. В. Федулова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 694.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced