Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Одна з важливих особливостей наукового пізнання порівняно з буденним
полягає в його організованості і використовуванні цілого ряду методів дослідження.
Під методом при цьому розуміється сукупність прийомів, способів, правил
пізнавальної, теоретичної і практичної, перетворюючої діяльності людей. Ці
прийоми, правила встановлюються не довільно, а розробляються, виходячи із
закономірностей самих об'єктів, що вивчаються. Тому методи пізнання такі ж
багатоманітні, як і сама дійсність.
One of the important features of scientific knowledge compared to ordinary
lies in its organization and the use of a number of methods.
Under the method is understood set of techniques, methods, rules
cognitive, theoretical and practical, transformative activity. these
techniques, rules are established not arbitrary, but are developed on the basis of
patterns of most objects studied. Therefore, methods of learning are the same
diverse as reality itself.
Опис
Ключові слова
організованість, наука, навчальний процес, organization, learning process, science, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Мостенська, Т. Л. Методи пізнання і їх значення в навчальному процесі / Т. Л. Мостенська, І. В. Федулова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 694.