Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розробка і реалізація ефективних маркетингових заходів є однією основних задач маркетингових відділів підприємств харчової промисловості. З цією метою необхідним є дослідження сприйняття маркетингових заходів споживачами, що забезпечує отримання первинної інформації щодо співвідношення важливості та задоволеності існуючою маркетинговою політикою харчової промисловості для різних сегментних груп. Development and implementation of effective marketing activities is one of the main tasks of marketing departments of the food industry. For this purpose it is necessary to study the perception of consumers marketing activities, which gives a primary information regarding the relationship between importance and satisfaction with current food industry marketing policy for different segment groups.
Опис
Ключові слова
дослідження, маркетинг, харчова промисловість, research, marketing, food processing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стеценко, В. Дослідження сприйняття споживачами інструментів маркетингу в окремих галузях харчової промисловості / Вікторія Стеценко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 258-260.