Дослідження методів пошуку маркетингових даних в мережі Internet
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета дослідження - дослідити та проаналізувати існуючі пошукові системи з точки зору їх ефективності для збору маркетингової інформації в мережі Інтернет, підвищити ефективність пошукових процесів у глобальній мережі. The aim - to explore and analyze the search engines in terms of their effectiveness in collecting marketing information on the Internet, to improve the search process in the global network.
Опис
Ключові слова
internet, маркетинг, пошук даних, marketing, data mining, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки
Бібліографічний опис
М'якшило, О. М. Дослідження методів пошуку маркетингових даних в мережі Internet / О. М. М'якшило, Т. С. Джуренко // Сучасні методи, інформаційне, програмне та технічне забезпечення систем управління організаційно-технічними та технологічними комплексами : матеріали Міжнародної науково-технічної конференції, 27 лист. 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 208-209.