Формування фінансової стратегії підприємств харчової промисловості із застосуванням SWOT-аналізу

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В умовах сьогодення для підприємств харчової промисловості одним із актуальних завдань є формування та утримання стійких позицій як на вітчизняному, так і на міжнародних ринках. Для досягнення цієї мети необхідно проводити постійний моніторинг усіх можливих зовнішніх загроз, а також урахувати всії можливі вигоди від завоювання нових сегментів ринку. In today's conditions for the food industry one of the urgent tasks is to create and maintain stable positions both in the domestic and international markets. To achieve this goal it is necessary to carry out continuous monitoring of all possible external threats, but also consider the possible benefits of everyone to gain new market segments.

Опис

Ключові слова

підприємства харчової промисловості, міжнародні ринки, фінансові стратегії, food industry, international markets, financial strategy, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Бляшук, С. Формування фінансової стратегії підприємств харчової промисловості із застосуванням 8WОТ-аналізу / С. Бляшук, Н. Климаш // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 358-360.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced