Формування фінансової стратегії підприємств харчової промисловості із застосуванням SWOT-аналізу
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах сьогодення для підприємств харчової промисловості одним із актуальних завдань є формування та утримання стійких позицій як на вітчизняному, так і на міжнародних ринках. Для досягнення цієї мети необхідно проводити постійний моніторинг усіх можливих зовнішніх загроз, а також урахувати всії можливі вигоди від завоювання нових сегментів ринку.
In today's conditions for the food industry one of the urgent tasks is to create and maintain stable positions both in the domestic and international markets. To achieve this goal it is necessary to carry out continuous monitoring of all possible external threats, but also consider the possible benefits of everyone to gain new market segments.
Опис
Ключові слова
підприємства харчової промисловості, міжнародні ринки, фінансові стратегії, food industry, international markets, financial strategy, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Бляшук, С. Формування фінансової стратегії підприємств харчової промисловості із застосуванням 8WОТ-аналізу / С. Бляшук, Н. Климаш // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 358-360.