Обґрунтування вибору антикризової стратегії
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В стсппті розглянуто проблему обґрунтування вибору анпшкризової стратегії. Вибір
антикризової стратегії базується на визначенні стану підприємства та аналізі стану
зовнішнього середовища. Стан підприємства визначається шляхом аналізу сильних та слабких
сторін його діяльності. Стан зовнішнього середовища і вміння менеджменту адштіуватись до
його змін характеризує здатність підприємства побудувати правильну антикризову
стратегію. Авторами визначено види антикризових стратегій. В стсятиі визначена
можливість використання певного виду антикризової стратегії для конкретної стратегічної
альтернативи, покладеної в стратегічний штрям розвитку підприємства. The paper considers the problem of justifying the choice of anti-crisis
strategy. Selection of anti-crisis strategy is based on the
determination of the state of the enterprise and analysis of the state of
the environment. The state of a company is determined by analyzing
the strengths and weaknesses of its activities. The state of the
environment and the ability of management to adapt to the changes it
describes the ability of the enterprise to build a proper anti-crisis
strategy. The authors compiled types of anti-crisis strategies. The
article defines the use of a certain type of anti-crisis strategy for a
specific strategic alternatives, which is the basis of the strategic
direction of the company.
Опис
Ключові слова
антикризовий менеджмент, антикризові стратегії, crisis management, crisis management strategy
Бібліографічний опис
Рубан, В. Обґрунтування вибору антикризової стратегії / В. Рубан, Д. Аллахвердієва // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 48. – С. 227-231.