Individual approach to student’s computer-aided learning
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
It is well known that individual student’s attention is an essential component of effective education. Experienced teacher focuses on individual characteristics of students, which include psychological characteristics, and seeks an individual approach to each student. But what about a computer-aided learning, where direct student-to-teacher communication is minimized? For instance, the computer-aided learning is designed for self-tuition or for distance education.
Опис
Ключові слова
automated learning, students, personalized, автоматизоване навчання, індивідуальний підхід, студенти, автоматизированое обучения, студенты, индивидуальный подход, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, кафедра автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління ім. проф. А.П. Ладанюка
Бібліографічний опис
Cherednichenko, G. Individual approach to student’s computer-aided learning / G. Cherednichenko, O. Shkolna // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 121-123.