Переосмислення ролі системи освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Природна цікавість людини може бути двигуном успіху в житті, і вона закликає до цілісної перебудови усієї системи освіти, а не лише до часткових змін. Будь-яка система, чи то біологічна чи політична, складається зі взаємопов'язаних наборів підсистем. Зміна тільки однієї або двох частин системи може бути корисною, чи шкідливою, чи без помітного ефекту, залежно від того, як зміна взаємодіє з іншими аспектами системи. The natural curiosity of man can be the engine of success in life, and it calls for a holistic restructuring of the entire education system, not just piecemeal changes. Any system, whether biological or political, is composed of sets of interrelated subsystems. Changing just one or two parts of the system may be useful or harmful, or no noticeable effect, depending on how the change interacts with other aspects of the system.

Опис

Бібліографічний опис

Межинська-Бруй, О. Ю. Переосмислення ролі системи освіти / О. Ю. Межинська-Бруй // Імплементація сучасних технологій навчання у навчальний процес : матеріали Міжнародної наукової конференції, 17-18 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 432-434.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в