Особливості організації обслуговування в еко-готелях

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дана система еко-готелів не повністю автоматизована, графік економного використання енергії будується вручну, виходячи з зовнішніх умов. І це зовсім не потребує додаткового персоналу, тільки знань і досвіду. Слід відмітити, що економія була отримана, не дивлячись на підключення додаткового електро-споживчого обладнання. This eco-hotel is not fully automated schedule economical use of energy is built by hand based on external conditions. And it does not require additional personnel only knowledge and experience. Note that saving was obtained, despite the connection of additional electrical consumer equipment.

Опис

Ключові слова

обслуговування, інновації, еко-готелі, maintenance, innovation, eco-hotels, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Кравченко, А. І. Особливості організації обслуговування в еко-готелях / А. І. Кравченко, Д. І. Басюк // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 212-213.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced