Маркетингові дослідження

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, інформаційне забезпечення, дослідження ринку, дослідження конкурентного середовища, дослідження конкурентів, дослідження споживачів, дослідження фірми, market research, information provision, market research, study of the competitive environment, research competition, consumer research, research firms, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студентів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова. - К.: НУХТ, 2015. – 179 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced