Маркетингові дослідження
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення.
In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, інформаційне забезпечення, дослідження ринку, дослідження конкурентного середовища, дослідження конкурентів, дослідження споживачів, дослідження фірми, market research, information provision, market research, study of the competitive environment, research competition, consumer research, research firms, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Крайнюченко, О. Ф. Маркетингові дослідження : конспект лекцій для студентів галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування» напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» денної та заочної форм навчання / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова. - К.: НУХТ, 2015. – 179 с.