Роль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послуг
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються роль та складові елементу «люди» в маркетинговому комплексі підприємств сфери послуг.
The role and components of element "People" in the marketing mix of service enterprises are examined.
Опис
Ключові слова
послуга, людський чинник, комплекс маркетингу, service, human factor, marketing mix
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Роль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 квітня 2015 р. – Київ, 2015. – С. 64–65.