Роль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послуг

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються роль та складові елементу «люди» в маркетинговому комплексі підприємств сфери послуг. The role and components of element "People" in the marketing mix of service enterprises are examined.

Опис

Ключові слова

послуга, людський чинник, комплекс маркетингу, service, human factor, marketing mix

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Роль людського чинника при розробленні маркетингового комплексу підприємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 квітня 2015 р. – Київ, 2015. – С. 64–65.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced