Модель змішаного навчання і її використання у викладанні іноземних мов

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається методика змішаного навчання як одна з методик навчання іноземних мов професійного спрямування, що опираються на комунікативний підхід, навчальні платформи та технології, що використовуються для створення віртуального навчального середовища. The article deals with the method of Blended Learning as one of the methods of teaching foreign languages for professional purposes based on communicative approach, educational platforms and technologies used to create virtual learning environment.

Опис

Ключові слова

віртуальне навчальне середовище, навчальні платформи, мультимедійні технології, змішане навчання, multimedia technology, educational platforms, virtual learning environment, blended learning, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Чередніченко, Г. А. Модель змішаного навчання і її використання у викладанні іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран // Moodle Moot Ukraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle : третя міжнародна науково-практична конференція : тези доповідей, 21-22 травня 2015 р. – К. : КНУБА, 2015. – С. 13.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced