Організаційні основи планування якості продукції на підприємстві
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Будь – який процес управління, в тому числі процес управління якістю продукції, базується на виконанні певних функцій. Першою за важливістю функцією в системі управління якістю продукції є планування на якій формуються основи забезпечення якості готової продукції.
Any - which management process, including the process of quality management, based on the performance of certain functions. The first most important function in the system of quality management is planning which formed the basis for product quality.
Опис
Ключові слова
планування, якість, продукція, підприємство, управління, кафедра економіки і права, planning, quality, products, enterprise management
Бібліографічний опис
Труш, Ю. Л. Організаційні основи планування якості продукції на підприємстві / Ю. Л. Труш // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 травня 2015 р., м. Київ – К. : НУХТ, 2015. – С. 129-130.