Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Важливим напрямом оцінки маркетингового потенціалу є визначення його величини у вартісному вигляді, що дозволяє усунути більшість недоліків інших методів оцінки.
An important area of evaluation is to determine the marketing potential of its value in monetary form, which eliminates most of the shortcomings of other assessment methods.
Опис
Ключові слова
маркетинговий потенціал, вартісна оцінка, marketing potential, valuation, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Рябенко, В. В. Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства / В. В. Рябенко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 781.