Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Важливим напрямом оцінки маркетингового потенціалу є визначення його величини у вартісному вигляді, що дозволяє усунути більшість недоліків інших методів оцінки. An important area of evaluation is to determine the marketing potential of its value in monetary form, which eliminates most of the shortcomings of other assessment methods.

Опис

Ключові слова

маркетинговий потенціал, вартісна оцінка, marketing potential, valuation, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Рябенко, В. В. Вартісна оцінка маркетингового потенціалу підприємства / В. В. Рябенко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 781.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced