Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розвиток підприємства є необхідною передумовою його успішного функціонування в конкурентному середовищі. З метою забезпечення постійного розвитку здійснюється управління основними показниками ефективності його функціонування. The development of enterprises is a prerequisite for its successful functioning in a competitive environment. In order to ensure continuous development manages key performance indicators for its functioning.
Опис
Ключові слова
витрати, конкурентоспроможність, маркетинг, costs, competitiveness, marketing, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Стеценко, В. А. Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємства / В. А. Стеценко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 62-64.