Концептуальні підходи до формування системи управління вартістю підприємства

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

VBM перестає бути теоретичною конструкцією і переходить у розряд інструментів стратегічного управління, який узгоджується зі стратегічним розумінням необхідності врахування ментального, інституційного, культурного, інформаційного впливів на споживчі очікування та економічні інтереси суб’єктів взаємовідносин. VBM no longer a theoretical construct and goes into the category of instruments of strategic management, which is consistent with the strategic understanding of the need to incorporate mental, institutional, cultural, informational influences on consumer expectations and economic interests of relationships.

Опис

Ключові слова

кафедра фінансів, вартість, управління, management, price

Бібліографічний опис

Говорушко, Т. А. Концептуальні підходи до формування системи управління вартістю підприємства / Т. А. Говорушко, В. М. Стецюк // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 92-94.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced