Використання ситуаційних задач при вивченні економічних дисциплін

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кейс-методи – одна із форм активного навчання, яка використовується при викладанні різних дисциплін. Разом з вдосконаленням аналітичних навичок метод ситуаційних вправ стимулює розвиток проникливості, є формою перевірки знань, розвиває здатність відокремлювати важливе від часткового, виховує почуття відповідальності в процесі навчання. Case methods - a form of active learning that is used in teaching various subjects. Along with improving analytical skills Method case studies encourages the development of insight is a form of knowledge test, develop the ability to separate the important from the particular, brings a sense of responsibility in the learning process.

Опис

Ключові слова

ситуаційний аналіз, кейс-метод, case method, situatsіyny analіz, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Федулова, І. В. Використання ситуаційних задач при вивченні економічних дисциплін / І. В. Федулова // Інновації в освіті : матеріали Міжнародн. наук.-метод. конф., Київ, 16-17 жовтня 2012 р. : тези доповідей. – Л.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2012 .

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced