Теоретичні основи планування потенціалу підприємства в умовах ринку
Файли
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах розвитку ринкових відносин, посилення конкурентної боротьби, виходу на зовнішні ринки, підприємства харчової промисловості для забезпечення своєї конкурентоспроможності повинні вирішити цілий ряд проблем різнопланового характеру, які гальмують їх розвиток.
With the development of market economy, increased competition, access to foreign markets, the food industry to ensure its competitiveness must solve a number of problems of diverse nature that hamper their development.
Опис
Ключові слова
планування, потенціал, ринок, planning, potential, market
Бібліографічний опис
Високос, О. Теоретичні основи планування потенціалу підприємства в умовах ринку / О. Високос // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 14 – 15 березня 2013 р. : тези доповідей. — К.: НУХТ, 2013. — С. 12-14.