Методика формування стратегії розвитку підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Формування стратегії розвитку підприємства харчової промисловості є ключовою стадією стратегічного управління. Для створення ефективної стратегії розвитку підприємства необхідна методика, яка б дозволяла оцінити, наскільки ефективна діюча стратегія, з якими проблемами стикається підприємство, наскільки міцні його конкурентні позиції. Formation of development strategy of the food industry is a key stage of strategic management. To create an effective development strategy requires technique, which would allow to assess how effective the current strategy with which the problems facing the company, as its strong competitive position.

Опис

Ключові слова

підприємство, стратегії, методика розвитку, enterprise, strategies, method development

Бібліографічний опис

Денисюк, І. О. Методика формування стратегії розвитку підприємства / І. О. Денисюк // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21-22 листопада 2013 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2013. – Режим доступу : https://library.nuft.edu.ua/inform/2013_Pidvyshchennya_efektyvnosti_diyalnosti_pidpryyemstv.pdf

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced