Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто питання стосовно необхідності проведення маркетингових досліджень на підприємствах ресторанного господарства. Перш за все обґрунтовано отриманням своєчасної інформації про загальну ситуацію на ринку, на основі якої робляться конкретні висновки щодо доцільності проведення тих чи інших заходів по підвищенню конкурентоспроможності. The article deals with the question of the need for marketing research in enterprises of restaurant economy. First of all, reasonably obtain timely information on the general situation on the market on which to make concrete conclusions about the appropriateness of these or other measures to increase competitiveness.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, підприємства ресторанного господарства, методи, marketing research, restaurant business, methods, кафедра експертизи харчових продуктів
Бібліографічний опис
Нефедов, Ю. О. Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства / Ю. О. Нефедов ; науковий керівник В. В. Кійко, // Наукова творчість молоді в індустрії гостинності : матеріали Другої всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, 15-16 лист. 2012 р., м. Донецьк / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. нац. ун-т екон. і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – С. 83-85.