Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна»

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається один з сучасних видів маркетингу – маркетинг спільної творчості. Він визначається як взаємодія фірми і клієнтів, в процесі якої об’єднуються певні ресурси учасників для спільного створення додаткової цінності. Демонструється впровадження маркетингу спільної творчості на прикладі діяльності ТОВ «Нестле-Україна». Considered one of the modern forms of marketing - marketing joint work. It is defined as the interaction of firms and clients, in which participants together some resources to jointly create additional value. Demonstrated the introduction of co-creation of marketing on the example of LLC "Nestle-Ukraine".

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетинг спільної творчості, споживачі, бажання клієнтів, співпраця, marketing co-creation, customers, wish customers, cooperation

Бібліографічний опис

Войтович, Н. Ю. Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна» / Н. Ю. Войтович, Т. Г. Бєлова // Veda a technologie: krok do budoucnosti -2015 : materialy XI mezinarodni vedecko-prakticka konference. – Praha : «Education and Science» s.r. o, 2015. – Dil. 2. - С. 25-26. – (Ekonomicke vedy).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced