Italian wine tourism development in the global space
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Wine tourism is a growing industry which characterizes the vacations of
millions of people every year, can have a major impact on employment and
dentity of the regions in which it takes place. It is also becoming a significant
element of the marketing strategy for many wine producers and their representative
bodies. Винний туризм є розвивається галуззю, яка характеризує канікул
мільйони людей щороку, може мати серйозний вплив на зайнятість і
dentity з регіонів, в яких це відбувається. Це також стає значним
елемент маркетингової стратегії для багатьох виробників вина і їх представників.
Опис
Ключові слова
wine tourism, growing industry, global space, зростаюча індустрія, глобальний простір, винний туризм, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Samorodova, S. Italian wine tourism development in the global space / S. Samorodova, L. Yurchuk // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – C. 320–322.