Необхідність активізації інвестицій в брендинг молочної продукції
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
інвестиції, молочна продукція, брендинг, investments, branding, dairy products, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Штанько, Л. О. Необхідність активізації інвестицій в брендинг молочної продукції / Л. О. Штанько // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 16–17 лютого 2012 р. : тези доповідей. — К.: НУХТ, 2012. — С. 149.