Організація обслуговування в готельних номерах
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Для здійснення обслуговування в номері готелю на більш високому рівні доцільно створювати не лише спеціалізовані бригади офіціантів, які підпорядковуються закладам на поверхах, а й цілком автономну службу "Room service", де детально пророблений, задекларований та затверджений технологічний ланцюг надання даної послуги може сприяти отриманню значного економічного ефекту.
To implement the service in a hotel room on a higher level it is advisable to create not only a special brigade of waiters who obey facilities on floors but completely autonomous service "Room service", which details researched, declared and approved technological chain providing this service can contribute to obtaining significant economic effect.
Description
Citation
Чемен, Ю. О. Організація обслуговування в готельних номерах / Ю. О. Чемен, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 52-54.