Особливості бронювання в готельному комплексі

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Вперше поняття «Комп'ютерна Система Бронювання» (КСБ) з'явилося в Європі і СІЛА в 60-х роках. У ті роки цивільна авіація перебувала на етапі активного розвитку. «Телефонна» технологія бронювання місць туристичними агентами і «паперова» технологія управління заповнюваністю рейсів авіакомпаніями перестали справлятися з обслуговуванням зростаючого пасажиропотоку, що й призвело до необхідності автоматизації такого роду діяльності. For the first time the term "Computer Reservation System" (CRS) in Europe came and sat down in the 60's. In those years, civil aviation was on the stage of active development. "Telephone" technology travel booking agents and "paper" technology management occupancy flights longer cope with the increasing passenger services, which led to the need to automate this kind of activity.

Description

Citation

Березовська, І. З.Особливості бронювання в готельному комплексі / І. З. Березовська, Ю. А. Мирошник // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 67-69.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By