Маркетингові аспекти використання соціальних мереж

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Як поширений елемент інтернет-сервісу соціальна мережа базується на людсь- их зв’язках або ж взаємних інтересах. Вона дає можливість фізичним та юридичним особам контактувати між собою, об’єднуватись за певними інтересами як для особистих, так і для виробничих та інших цілей. Для цього в Інтернет-мережі створюються спеціальні сайти, які забезпечують для користувачів зручні можливості для спілкування через чати, блоги, відео, музику та інше.

Опис

Ключові слова

маркетинг, соціальні мережі, social networks, marketing

Бібліографічний опис

Удод, К. В. Маркетингові аспекти використання соціальних мереж / К. В. Удод // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 107-108.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced