Тактичні та стратегічні аспекти в процесі формування інноваційної політики підприємства

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальною проблемою будь-якого сучасного підприємства є формування стійких довгострокових конкурентних переваг на ринку і підтримання їх у перспективі за рахунок професійного стратегічного управління підприємством та вирішення тактичних завдань, а також використання ефективних інструментів як при розробці інноваційної політики, так і при її реалізації. The actual problem of any modern enterprise is to develop long-term sustainable competitive advantage in the market and maintain them in the long run by professional strategic management and solving tactical problems and the use of effective tools as the development of innovative policy and in its implementation.

Опис

Ключові слова

кафедра фінансів, інноваційна політика, ринкове середовище, переваги, innovation policy, market environment, advantages

Бібліографічний опис

Лановська, Г. І. Тактичні та стратегічні аспекти в процесі формування інноваційної політики підприємства / Г. І. Лановська // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., 19-20 листопада 2014 р. : тези доп. - К.: НУХТ, 2015. – С. 231-232.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced