Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Під піар-кампанією розуміють сукупність цілеспрямованих взаємопов’язаних заходів, які проводяться базовим піар-суб’єктом з метою підтримання гармонійних відносин з громадськістю та підвищення іміджу фірми.
During a PR campaign targeted means a series of related activities held basic PR entity to maintain harmonious relations with the public and improving the image of the company.
Опис
Ключові слова
імідж, піар-кампанія, image, PR campaign
Бібліографічний опис
Бялошицька, Є. О. Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз / Є. О. Бялошицька // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 88–89.