Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Під піар-кампанією розуміють сукупність цілеспрямованих взаємопов’язаних заходів, які проводяться базовим піар-суб’єктом з метою підтримання гармонійних відносин з громадськістю та підвищення іміджу фірми. During a PR campaign targeted means a series of related activities held basic PR entity to maintain harmonious relations with the public and improving the image of the company.

Опис

Ключові слова

імідж, піар-кампанія, image, PR campaign

Бібліографічний опис

Бялошицька, Є. О. Роль та значення PR-кампаніі для успішної реалізації паблик рилейшнз / Є. О. Бялошицька // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 88–89.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced