Роль та перспективи інтерактивного маркетингу у сучасному ринковому середовищі
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розвиток та широке використання комп’ютерних технологій дало підставу для виникнення такої категорії, як інтерактивний маркетинг.
The development and widespread use of computer technology has given rise to such categories as interactive marketing.
Опис
Ключові слова
інтерактивний маркетинг, ринкове середовище, online marketing, market environment
Бібліографічний опис
Варченко, А. Ю. Роль та перспективи інтерактивного маркетингу у сучасному ринковому середовищі / А. Ю. Варченко // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — Київ : НУХТ, 2014. — С. 90–91.