Сайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернет

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В епоху інформаційних технологій інтернет-ресурс надає великі можливості для розвитку нових маркетингових інструментів реалізації товарів на ринку. In the era of information technology online resource provides a great opportunity to develop new marketing tools selling goods in the market.

Опис

Ключові слова

сайт, інтернет, маркетинговий інструмент, website, marketing tool, internet

Бібліографічний опис

Соляр, О. А. Сайт як маркетинговий інструмент просування товару в мережі інтернет / О. А. Соляр, Л. В. Капінус / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 110-111.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced