Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються соціально-відповідальні та етичні аспекти у маркетингу та виробництві, виділяються складові суспільного добробуту. Досліджується соціальна відповідальність виробника та споживача як шлях до стійкого розвитку. Розглядаються етичні та соціальні цілі маркетингу, взаємозв’язок етичного та соціального маркетингу; виокремлюються рівні соціальної відповідальності.
The paper examines the socially responsible and ethical aspects of marketing and production, selects the components of social welfare. The social responsibility of producer and customer as the way to sustainable development is investigated. The ethical and social goals of marketing and the interconnection between ethical and social marketing are considered; the levels of social responsibility are distinguished.
Опис
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу / С. В. Ткачук // Корпоративна і соціальна відповідальність бізнесу : монографія / Під загальною редакцією М. П. Буковинської. – К. : ЦП "Компринт". – 2015. – С. 118-133.