Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядаються соціально-відповідальні та етичні аспекти у маркетингу та виробництві, виділяються складові суспільного добробуту. Досліджується соціальна відповідальність виробника та споживача як шлях до стійкого розвитку. Розглядаються етичні та соціальні цілі маркетингу, взаємозв’язок етичного та соціального маркетингу; виокремлюються рівні соціальної відповідальності. The paper examines the socially responsible and ethical aspects of marketing and production, selects the components of social welfare. The social responsibility of producer and customer as the way to sustainable development is investigated. The ethical and social goals of marketing and the interconnection between ethical and social marketing are considered; the levels of social responsibility are distinguished.

Опис

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Соціальні та етичні аспекти сучасного маркетингу / С. В. Ткачук // Корпоративна і соціальна відповідальність бізнесу : монографія / Під загальною редакцією М. П. Буковинської. – К. : ЦП "Компринт". – 2015. – С. 118-133.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в