Сучасні маркетингові підходи до надання послуг кінотеатрів
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядаються сучасні маркетингові підходи до клієнтів при наданні послуг кінотеатрів.
The modern marketing approaches to customers in providing services of movie theaters are discovered.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинг сфери послуг, маркетинг кінотеатрів, marketing, marketing in the sphere of services, marketing of cinemas, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Войтович, Н. Ю. Сучасні маркетингові підходи до надання послуг кінотеатрів / Н. Ю. Войтович, С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 82 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13-14 квітня 2016 р. - К., 2016. - С. 213.