Формування та розвиток аграрної ринкової інституції виноробної галузі
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація присвячена розробці теоретичних, методичних і практичних рекомендацій з формування та розвитку аграрної ринкової інституції виноробної галузі.
The thesis is dedicated to development of theoretical, methodical and practical recommendations on the formation and development of agricultural market institution of wine industry.
Опис
Ключові слова
ринкова інституція, маркетинг, вино, market institution, wine, marketing
Бібліографічний опис
Кучеренко В. М. Формування та розвиток аграрної ринкової інституції виноробної галузі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.00.03. "Економіка і управління національним господарством" / Кучеренко Володимир Михайлович ; НУХТ. – Київ, 2016. - 25 с.