Інтерактивні методи навчання у викладанні історії української культури (англомовний проект)
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Необхідність сучасних змін змісту освіти, поширення новітніх інформаційних технологій, поява нових галузей зумовлює зміщення акцентів у викладанні дисциплін у бік міжкультурної парадигми. Практичне ж опанування англійської мови у вищих навчальних закладах України забезпечує подальший розвиток мовної компетенції майбутніх фахівців в умовах міжкультурного дискурсу.
The need for modern education content changes, the spread of new information technologies, new industries causes a shift of emphasis in the teaching of subjects towards intercultural paradigm. The practical mastery of English in higher educational institutions of Ukraine provides further develop language competence of future professionals in terms of intercultural discourse.
Опис
Ключові слова
кафедра гуманітарних дисциплін, викладання, історія української культури, інтерактивні методи навчання, teaching , History of Ukrainian Culture, Interactive teaching methods
Бібліографічний опис
Васильєва, Д. О. Інтерактивні методи навчання у викладанні історії української культури (англомовний проект) / Д. О. Васильєва// Гуманітарне та патріотичне виховання студентської молоді в умовах глобалізації та євроінтеграції : матеріали всеукраїнської наукової конференції, 19 листоп. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 69-71.