Функції теорії міжнародних відносин в контексті гуманітарного виховання молоді

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Домінування у викладанні ТМВ теоретичної функції, з одного боку, формує специфіку дисципліни, яка викладається не в тому вигляді, в якому потім застосовується на практиці, але з іншого боку це веде до популяризації досліджень з аналізу міжнародних відносин, розширення кола тих, для кого доступний основний масив теоретичних відомостей дисципліни. Dominance in teaching TMB theoretical functions, on the one hand, forms the nature of the discipline is taught not in the form, which is then applied in practice, but on the other hand it leads to popularize research on the analysis of international relations, expansion of those for whom available the bulk of theoretical information disciplines.

Опис

Ключові слова

гуманітарне виховання, молодь, міжнародні відносини, humanitarian education, young, international relations

Бібліографічний опис

Чеканов, В. Ю. Функції теорії міжнародних відносин в контексті гуманітарного виховання молоді / В. Ю. Чеканов // Гуманітарне та патріотичне виховання студентської молоді в умовах глобалізації та євроінтеграції : матеріали всеукраїнської наукової конференції, 19 листоп. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 105-107.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced