Комунікативний системно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови
Файли
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Системний комунікативно-діяльнісного підхід найбільше відповідає сучасним навчальним цілям та психолого-педагогічним ідеям сьогодення, оскільки дозволяє активно формувати у студентів комунікативну компетенцію з урахуванням психологічних особливостей діяльності, що є головною метою стандартизованої мовної освіти на усіх рівнях. Communicative system-activity approach best meets modern educational goals and psycho-pedagogical ideas today because it allows students to actively shape the communicative competence on the basis of psychological characteristics, the main purpose of standardized language education at all levels.
Опис
Ключові слова
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, системно-діяльнісний підхід, вивчення іноземної мови, комунікативний підхід, foreign language learning, communicative approach, system-activity approach
Бібліографічний опис
Божок, Н. О. Комунікативний системно-діяльнісний підхід до вивчення іноземної мови / Н. О. Божок // Інноваційні методи викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2016 р. - К. : НУХТ, 2016. – С. 12-13.