Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації. Запропоновано схему видів маркетингу, яка дозволяє залежно від коливань попиту міняти стратегію поведінки підприємства на ринку та застосовувати той або інший вид маркетингу, що дозволить в тій чи іншій мірі впоратися з проблемою зниження конкурентоспроможності продукції та збільшити обсяги продажів.
A marketing role is considered in the increase of competitiveness of sucklings milk products. A marketing place is certain in the management of organization. The chart of kinds is offered to marketing, which allows depending on the vibrations of demand to change strategy of conduct of enterprise at the market and apply the that or other type of marketing which will allow in one or another measure to manage with the problem of decline of competitiveness of products and increase the volumes of sales.

Опис

Ключові слова

маркетинг, кафедра фінансів, marketing, конкурентоспроможність продукції, консервна продукція, competitiveness of products, sucklings products

Бібліографічний опис

Гнатенко, О. А. Роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності молококонсервної продукції / О. А. Гнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – № 11. – C. 120–123.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced