Сегментування споживачів продукції ПАТ «Roshen» за емоційним ставленням до товару

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються мета та принципи сегментування ринку. Висвітлено поведінковий принцип сегментування. Обґрунтовано необхідність застосування даного принципу, а саме, емоційного ставлення до товару ПАТ «Roshen». We consider the purpose and principles of market segmentation. Deals with behavioral segmentation principle. The necessity of the application of this principle, namely, the emotional relationship to the product of PJSC «Roshen».

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, сегментування, принципи сегментування, поведінковий принцип сегментування, segmentation, principles segmentation, behavioral principle segmentation

Бібліографічний опис

Бутрій, А. І. Сегментування споживачів продукції ПАТ «Roshen» за емоційним ставленням до товару / А. І. Бутрій, Т. Г. Бєлова // Настоящи изследвания и развитие : материали за XII международна научна практична конференция. - 2016. - Том 1. – Икономики - София «Бял ГРАД – БГ» ООД. - С. 89-91.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced