Сегментування споживачів продукції ПАТ «Roshen» за емоційним ставленням до товару
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються мета та принципи сегментування ринку. Висвітлено поведінковий принцип сегментування. Обґрунтовано необхідність застосування даного принципу, а саме, емоційного ставлення до товару ПАТ «Roshen».
We consider the purpose and principles of market segmentation. Deals with behavioral segmentation principle. The necessity of the application of this principle, namely, the emotional relationship to the product of PJSC «Roshen».
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, сегментування, принципи сегментування, поведінковий принцип сегментування, segmentation, principles segmentation, behavioral principle segmentation
Бібліографічний опис
Бутрій, А. І. Сегментування споживачів продукції ПАТ «Roshen» за емоційним ставленням до товару / А. І. Бутрій, Т. Г. Бєлова // Настоящи изследвания и развитие : материали за XII международна научна практична конференция. - 2016. - Том 1. – Икономики - София «Бял ГРАД – БГ» ООД. - С. 89-91.