Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Розглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування. The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.

Description

Citation

Дубінська, О. Б. Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару / О. Б. Дубінська, Т. Г. Бєлова // Science and civilization : Materials of the XII international scientific and practical conference. - 2016. – V. 2. - Economic science. Sheffield. Science and education LTD. – С. 92-94.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By