Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається процес визначення цільової групи споживачів. Обґрунтовується необхідність застосування сегментування ринку. Наводяться питання для проведення опитування за ознакою «ступінь необхідності товару». Подано результати анкетування.
The process of identifying the target group of consumers. The necessity of the use of market segmentation. We present questions for the survey on the basis of "the degree necessary goods". The results of the survey.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, цільовий ринок, цільова група споживачів, сегментування ринку, ступінь необхідності товару, target market, target group of consumers, market segmentation, the degree of necessity goods
Бібліографічний опис
Дубінська, О. Б. Визначення цільової групи споживачів продукції ГК «Нові продукти» за ступенем необхідності товару / О. Б. Дубінська, Т. Г. Бєлова // Science and civilization : Materials of the XII international scientific and practical conference. - 2016. – V. 2. - Economic science. Sheffield. Science and education LTD. – С. 92-94.