Наукові засади дослідження маркетингу
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У зазначеній статті приділено увагу значенню маркетингу в діяльності підприємства, розкрито сутність, види та методологічні підходи до вивчення маркетингу. In this article the attention was paid to the value of marketing in the enterprise, there were disclosed the essence, types and methodological approaches in the studying of marketing.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ефективність, конкурентоспроможність, marketing, effectiveness, competitiveness, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Відоменко, О. І. Наукові засади дослідження маркетингу / О. І. Відоменко, Ю. О. Булаєва // Соціум. Наука. Культура : 8 Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, 24-26 січня 2012 р. – К., 2012. – Ч. 1. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : https://intkonf.org/bulaeva-yuo-ken-vidomenko-oi-naukovi-zasadi-doslidzhennya-marketingu