Управління підприємницькою діяльністю туристичного підприємства в умовах маркетингової орієнтації
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Робота присвячена розробці рекомендацій з удосконалення управління підприємницькою діяльністю туристичного підприємства в умовах маркетингової орієнтації.
The work is devoted to developing recommendations for improving business activity of travel company management in terms of marketing orientation.
Опис
Ключові слова
підприємницька діяльність, туристичне підприємство, маркетингова орієнтація, кафедра туристичного та готельного бізнесу, business activity, travel company, marketing orientation
Бібліографічний опис
Кравцов, С. С. Управління підприємницькою діяльністю туристичного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / С. С. Кравцов, В. О. Багрова // Проблеми формування нової економіки ХХІ століття : матеріали ІV Міжнар. наук.- практ. конф., 22–23 грудня 2011 р. – Дніпропетровськ : Біла К. О., 2011. – Т. 3. – С. 61-64.