Особливості іміджевої реклами на підприємствах гостинності
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження можливостей застосування різних заходів з метою підвищення іміджу підприємства індустрії гостинності.
Research of possibilities of application of different measures is with the purpose of increase of image of enterprise of industry of hospitality.
Опис
Ключові слова
готельне господарство, hotel economy, реклама, advertising, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Бібліографічний опис
Єсаян, Л. А. Особливості іміджевої реклами на підприємствах гостинності / Л. А. Єсаян, О. В. Кузьмін // Національне виробництво й економіка в умовах реформування: стан і перспективи інноваційного розвитку та міжрегіональної інтеграції : зб. наук. праць міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2015 р., м. Кам’янець-Подільський. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 161-163.